VRAGEN OVER JE BESTELLING

Bijwodenstore.nl kun je makkelijk betalen:

iDEAL
VISA
Maestro
MasterCard
MasterCard betaalpas

We accepteren ook betalingen via:
PayPal
Apple Pay
Klarna

Wanneer je een bestelling plaatst op wodenstore.nl reserveren wij het bedrag op je rekening. Pas wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden, wordt het bedrag van je rekening afgeschreven.

Als je een bestelling hebt geplaatst op wodenstore.nl, maar geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan of de e-mail misschien bij je spam/ongewenste e-mails terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via het contactformulier hier. We zullen het controleren en je orderbevestiging opnieuw verzenden.

Wijzigingen in je bestelling:

Helaas is het niet mogelijk om meer producten aan je bestelling toe te voegen.

Afhankelijk van waar in het proces je bestelling is, kunnen we je bestelling annuleren. Zodra het artikel echter is verpakt en verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren of stoppen. Als je het product niet wilt, kun je het retourneren.

Zie hier de retourinstructies

Wijzigenvan het het afleveradres: We kunnen het afleveradres niet wijzigen wanneer debestelling is geaccepteerd. Jekunt contact opnemen met de vervoerder die in je orderbevestiging vermeld staat,met je trackingnummer en hen vragen om het afleveradres te wijzigen.

Verzending en levering

Gratis verzending op bestellingen van meer dan €65.
Voor bestellingen van minder dan 65 euro wordt 5 euro aan verzend in rekening gebracht.

De levertijd in Nederland is gewoonlijk 2-4 werkdagen. Wij leveren aan privé adressen met GLS.

Al onze pakketten zijn verzekerd en hebben een volgnummer. Wanneer uw goederen worden verzonden, ontvangt u dit nummer. Onze vervoerder (DSV) stuurt ook tracking updates naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van de bestelling.

Bieden wij EASY return aan onze klanten in Nederland en België. Bij uw bestelling vindt u een voorgefrankeerd retourlabel. Wil je terugsturen? Dan kost het gebruik hiervan 5€.

Zendingen naar België zijn ook mogelijk. De levertijd bedraagt gewoonlijk 2-4 dagen. Wij leveren aan privé adressen en Parcelshops met GLS.

Ja,wanneer je jouw bestelling hebt geplaatst, sturen wij de orderbevestiging, waarinje trackingnummer staat. Met dit nummer heb je de mogelijkheid om je bestellingte volgen. Al onze pakketten zijn verzekerd en hebben een volgnummer. Wanneer uw goederen worden verzonden, ontvangt u dit nummer. Onze vervoerder (DSV) stuurt ook tracking updates naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van de bestelling.

Je bestelling wordt binnen 2-4 weekdagen geleverd. Bestellingen geplaatst voor 12:00 uur, worden dezelfde dag nog verpakt en verzonden.

Zendingen naar België zijn ook mogelijk. De levertijd bedraagt gewoonlijk 2-4 dagen.

Wij verzenden je pakket met GLS. Wij leveren aan privé-adressen in Nederland. Wij leveren aan privé-adressen en Parcelshops in België.

Retouren en klachten

Ja. Wehebben een retourbeleid van 30 dagen vanaf de dag dat je je pakket ontvangt. Dit wordt meestal verlengd bij aankopen op Black Friday of tijdens feestdagen, zoals Kerstmis en Pasen.

Zie hier de retourinstructies, wanneer je jouw artikel wilt retourneren.

Let op, je moet je product binnen 30 dagen retourneren.

Bij gebruikmaking van het retourrecht kan het tot 14 dagen na ontvangst duren voordat terugbetaling plaatsvindt. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, maar wij vragen 14 dagen verwerkingstijd.

OPMERKING: Tijdens piekperiodes zoals de uitverkoop en Black Friday kan het langer duren om retourzendingen te verwerken.

U moet een klacht indienen binnen een "redelijke termijn" nadat u het gebrek hebt ontdekt. Wij raden u aan zo spoedig mogelijk en uiterlijk 2 maanden na de ontdekking van het gebrek een klacht in te dienen. U kunt uw klacht via de onderstaande link indienen:

DIEN HIER EEN KLACHT IN

Afhankelijk van de specifieke situatie zult u verdere instructies ontvangen van onze klantenservice. Wanneer u uw klacht via Claimlaine indient, dient u het probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven en een duidelijk beeld te geven. Dit zal de behandeling van uw klacht vergemakkelijken en de tijd die nodig is om deze te behandelen tot een minimum beperken.

U moet een klacht indienen binnen een "redelijke termijn" nadat u het gebrek hebt ontdekt. Wij raden u aan zo spoedig mogelijk en uiterlijk 2 maanden na de ontdekking van het gebrek een klacht in te dienen. U kunt uw klacht via de onderstaande link indienen:

DIEN HIER EEN KLACHT IN

Afhankelijk van de specifieke situatie zult u verdere instructies ontvangen van onze klantenservice. Wanneer
u uw klacht via Claimlaine indient, dient u het probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven en een duidelijk beeld te geven. Dit zal de behandeling van uw klacht vergemakkelijken en de tijd die nodig is om deze te behandelen tot een minimum beperken.

LET OP: Producten die niet rechtstreeks bij WODEN zijn gekocht, moeten worden geclaimd bij de detailhandelaar waar het product is gekocht.

Productvragen

WODENsneakers kunnen een beetje klein vallen en daarom raden we je aan om onze maattabelte gebruiken voordat je onze producten koopt.

“Bekijk hier onze maattabel”

Uit welke maten kan ik kiezen?

De volgende maten:

Dames:  36-42

Kids:       19-35

“Bekijk hier onze maattabel”

Als jegedetailleerde informatie over een product zoekt, kun je het product op onzewebsite opzoeken. Je kunt daar foto´s vanuit meerdere hoeken bekijken en gedetailleerdeproductbeschrijvingen lezen.

Promotiecode

Wanneerje je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je binnen 5 minuten eenpromotiecode. Als je deze niet hebt ontvangen, controleer dan of deze in de mapmet spam/ongewenste e-mails terecht is gekomen. Als dat niet het geval is,aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via marketing@woden.com.

De intro-promotie code kan worden gebruikt op alle niet-afgeprijsde producten.